Sponsrad video

 
 Idag har det serverats tacos här hemma. Jag har varit sugen på det ända sedan jag såg den här reklamfilmen som jag blev ombedd att skriva en recesion om.
 
Ja, vad ska man säga. Tanken med en reklam är väl att man ska vilja köpa det dom försöker sälja, och det var ju precis vad jag gjorde, så det måste väl vara ett bra betyg :)
 
Gillar att de ger 4 olika serveringsförslag också, Man kan ju använda det som smörgås på olika sätt, men även som tacos och snittar.
 
I vanliga fall när jag ser en reklam så brukar jag tänka ut 100 olika sätt som jag skulle kunna göra reklamen bättre på, men den här var både lockande och inspirerande, se den får helt klart godkänt.
 
Se själva och tala gärna om vad ni tycker!
 
 

Kommentarer
Postat av: Fia Fit

mmmmmmm jag är sugen på ALLT just nu!!!!!

2012-06-26 @ 20:44:01
URL: http://blogg.mama.nu/fiafit

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor