Inatt var Gud förbannad

Inatt vaknade jag av ett ordentligt BRAK och satte mig upp i sängen med ett ryck!
Jag var helt övertygad om att det var en jordbävning eftersom hela huset skakade och det mullrade för fullt en bra stund.
 
Det visade sig att det bara var åskan, men det var den värsta åska jag hört i hela mitt liv. Ute var himlen ljus och inte ett moln syntes, men det åskade så hela huset skakade, verkligen.
 
Underbara sommar.
 
                                                  Här är en bild jag tog på ett oväder för några år sedan.
 
 

Kommentarer
Postat av: gizze

Tänk att jag som sover så dåligt annanrs, och hör varenda ljud, har missat att det åskade i natt...fick fikabesök förut och min kompis sa att de satt sig upp inatt pga åsksmäll.....Nej nog sovit godare än på länge....vara bara grannens hund som väckte mig kl9 då har jag ändå hörselproppar....och gick upp och skrek till hund dj-n TYST! Hahaha

Ha en fin dag, ser ut att bli åska här snart....

Svar: Hahaha, hoppas du skulle vaknat om det VAR en jordbävning i a f ;)
Madame Hoffa

2012-07-31 @ 12:45:25
URL: http://gizzez.blogg.se
Postat av: gizze

Ja VERKLIGEN...Men jag brukar ju vakna av varje minsta ljud eller andetag eller om nån går på grusgången...men jag måste ha varit långt borta inatt Hahaha

2012-07-31 @ 21:50:01
URL: http://gizzez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor