Chef

Hräomdagen var det en av de anställda på företaget som kom fram till Jonas och sa:
 
"-Du...jag måste fråga en sak, som jag har undrat över länge nu. Är det du som är min chef, eller är det Åsa?"
 
Jonas:
"-Jag förstår att du undrar det, men så här ligger det till. Jag är chef över dig, men Åsa är min chef. Så i längden kan det löna det sig att ligga på god fot med Åsa också."
 
Ändå har han mage att välkomna mig till firman som vilken anställd som helst! (jaja, det var jag själv som loggade in och välkomnade mig till firman, men bara eftersom han inte gjorde det själv)

Kommentarer
Postat av: nellypelly

SV: Ja det kanske han borde bli :) ! Ännu är han alldeles för ung men när han är vuxen så ja, kanske :) Tror de skulle passa honom.
Han fyllde 15 i år.. ^^, så han har tid att öva ännu mer :) (OBS! drinken han gjorde var utan alkohol, såklart!)

2012-07-05 @ 17:53:33
URL: http://nelllyyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor