Bloggtips

Den sista tiden har jag varit UUUURKASS på att läsa andras bloggar, i know, men jag får skylla på sommaren. Och semestern. Och tidsbrist. Och allt annat som jag inte kommer på nu.
Men om ni saknar mig och mina kommentarer så kommer jag snart tillbaka, promise. Ofta är jag inne och kikar men orkar/hinner inte kommentera bara. Dåligt av mig, jag vet och jag skäms.
 
Anywho, anyhow......dagens bloggtips, en blogg som ni bara MÅSTE kika in på är den här.
 
Meekatt-För sån är jag.
Helt underbar blogg som inte någon borde missa.
Så vad skriver hon som gör henne så speciell?
Jo, hon skriver om sitt liv som småbarnsmamma. Som så många andra. Men det är sättet hon skriver på som gör henne speciell. Hon har en humor som gör att man kissar ner sig av skratt varje gång man läser hennes inlägg. (Som kan vara långa men helt klart läsvärda)
Hon provocerar med sin ärliga attityd, men tar det med en nypa salt och självklart humor och ironi.
Idag tex, så har hon lagt ut en nakenbild på en kille på nudistbadet, som solar ryggen. Böjd över en stol! Det får ni inte missa. Så in o kika med er!
 
 
 
Vill du också bli tipsad om?
Kommentera mina inlägg så jag hittar till din blogg, så kanske just du dyker upp här så småningom ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor