Bli inte näsvis

Jag har hittat ett perfekt sätt att få Nino att lyda mig på, men problemet är att jag inte vet om det klassas som barnmisshandel eller inte?
 
När Nino gör något dumt, typ biter mig, eller slåss eller liknande, så gör jag helt enkelt så att jag nyper honom  i näsan.
 
Inte hårt, utan mer som man gör när man leker "sno din näsa"-leken ni vet? Men det som gör det så effektivt är att han blir så paff varje gång att han slutar med det han gör på stört och börjar skratta istället.
 
Så vad tycker ni?
Perfekt uppfostringsmetod, eller ren barnmisshandel?
 

Kommentarer
Postat av: ELIN [my way to america]

Har du instagram? :) Om du har det kan inte vi göra ett byte ? :) jag heter elinamour på instagram :)

2012-07-29 @ 21:17:21
URL: http://elinsjourney.devote.se
Postat av: Lilli Nyfiken - Fotbollsfru, småbarnsmama med fotografdrömmar!

Har en variant när dottern förvandlas till en liten ragata (jagpp, jag skrev ragata) : Om du ser sådär sur ut så kittlar jag dig" Då skrattar hon, och såfort man slutar ser hon lika arg ut igen så börjar man om...

Svar: Funkar lika bra det :)
Madame Hoffa

2012-07-29 @ 21:31:37
URL: http://curiousme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor