To the moon and back

Idag kan man läsa på Aftonbladet att barns drömresa går till- Månen.
Detta får mig genast att tänka på en rolig sak Naomi sa för något år sedan, detta var innan hon fick sitt amerikanska pass.

Vi satt i bilen på väg hem. Det var mörkt ute, och månen lyste full och klar på himmelen.

"-Titta Naomi, vad fin månen är ikväll", sa jag.

"-Jaaaa. Vet du vad mamma?
 Nån dag ska jag och pappa åka till månen tillsammans, det har han lovat mig,"

"-Jaså, vad roligt. Men hur ska ni klara av det då? "
undrade jag, och tänkte på hur svårt och dyrt det skulle vara att ta sig dit.

"-Men, vadå? Man behöver väl inget pass för att åka till månen?!!!!"

Nej, det är sant.
So what's stopping you?? :)






Skicka in ditt bidrag till Kul av barn.
Maila mig på [email protected]


Kommentarer
Postat av: K

hahaha. Ja, So what's stopping you?? :)

Det är väl bara att skaffa en raket. Det är väl en baggis.

2012-01-23 @ 10:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor