Shoppat

                         Till skillnad från häromdagens shoppingfiasko i Göteborg, så hittade jag en del fynd inne i stan idag.
När vi var på väg hem i bilen så säger Naomi:

"Jaha, nu springer väl mamma direkt in till datorn och ska blogga om vad hon har köpt förstås...."         

Ja, jag vill ju inte göra henne besviken, så därför tänkte jag visa några av fynden.
(Fast jag lagade mat först, så det var inte direkt in till datorn...)

2 toppar liknande den på bilden, varav en var röd, och de 2 jeansen. Samt lite örhängen.
Allt från Gina Tricot.





                                                                                                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor