Ett inlägg tillägnat männsikan

Varför?????

Varför i HELA friden ska det vara så förbannat svårt att stava till ordet männsikan när jag skriver mina inlägg?

Alltså, det är ju sjukt!
Nu skriver jag hela detta inlägg utan att titta upp och rätta, så ska vi se hur många gånger det blir felstavat, ordet människa eller människor.

Det stavas ju, som alla vet. Männ-i-skor.

Inte: Männs-i-kor.

Det blir nåt helt annat!

Männsika, mänsikor, männsika, människor männsika, männsikor, ok. Nu tittar jag upp för att se hur det är stavat, och jag lovar. Jag har inte gjort mig till.

Ser ni?
En gång blev det rätt. En gång av 6. Fy vad kasst.
Jag får nog gå tillbaka till skolan, för det här går ju bara inte. Hur ska jag kunna bli författare som inte ens kan stava till männsika. Människa! För bövelen!

ÅÅÅÅHHHHHH!!!!


Kommentarer
Postat av: Silla

Ha ha ha..

Min sambo blir så arg på mig... Han säger kan du inte titta igenom alla fel innan du postar något..

Ibland orkar jag i bland inte...

2012-01-19 @ 10:27:47
URL: http://sillas.blogg.se/
Postat av: Millah - mamma till Amilia ❤

Ja då den gick över rätt fort, haha :)

Kram

2012-01-19 @ 11:12:52
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: ollebolle

Skriv i ett ordbehandlingsprogram så slipper du krångel.

2012-01-19 @ 11:32:56
Postat av: Linda

Haha! Jag har samma problem med ordet "faktiskt" helt otroligt att det blev rättstavat där...

2012-01-19 @ 13:03:23
URL: http://lindaq.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor