Bloggdesign

Jag håller på att ändra en del i min bloggdesign som ni kanske har märkt.
Inga drastiska förändringar, men har gjort om lite i kommentarsfältet, flyttat datumet, tagit bort lite reklam, och ändrat lite färger och typsnitt, lagt in en widget med sidförslag längst ner.

Vill gärna höra era åsikter om vad ni tycker?
Hiss eller diss?
Förslag på någonting mer som borde ändras? Kanske något ni stör er på?
Eller något som inte märks i min webbläsare men som ni märker i era?

Funderar även på att byta ut min header, men jag vet inte riktigt. Vad tycker ni?
Vill ni att jag ska skriva lite tips på hur man ändrar i sin design? Jag kan inte mycket, men det jag kan delar jag gärna med mig av om intresse finns.

För övrigt, om någon är intresserad av ett länkbyte med mig så kontakta mig via en kommentar eller på min mail [email protected]
Ett krav är att ni har minst 200 unika besökare om dagen.

Om ni vill ha riktigt bra designtips till bloggen, så rekommenderar jag följande sidor:

Designa din blogg
Bloggstyle


Kommentarer
Postat av: Alex

Hiss på din nya design! Förutom att jag måste scrolla åt sidorna eftersom inläggen är bredare än min bärbara...

Har dig i tankarna ang din tvits. Svårt att få egen vårdnad EFTERÅT, men inte alls innan. Jag klickade helt enkelt inte i den lilla rutan "delad vårdnad" när faderskapet ska fastställas (stadsdelsnämnden) och fick därmed egen vårdan om dottern som idag är 7 år. Pappan och jag gick isär när hon var 2 och vi har inga som helst bekymmer. Jag tar hand om alla pappersgrejer, som ju annars kräver två underskrifter och han träffar henne varannan helg eller mer (om han kan). Håller med Umgänge och vårdnad verkar vara två saker som gemena man blandar ihop alldeles för ofta.

/Alex

2012-01-14 @ 11:59:06
URL: http://bonusfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor