A walk down memory lane

Min mamma sa till mig när jag var yngre, att hon ibland kunde sakna oss barn som vi var när vi var små.
Jag kunde aldrig riktigt förstå vad hon menade, vi är ju fortfarande här, varför saknar hon oss då??

Först när man får egna barn som börjar växa upp och bli stora, som man förstår vad hon menade.
Ibland när jag ser bilder ifrån när Naomi var liten, så kan jag sakna henne så otroligt mycket, som hon var då.

Min lilla busiga Naomi som 1-åring



                                                                                                                                


Kommentarer
Postat av: Linda aka Javamorsan

Ja jag saknar också mina minibarn! Ser på bilder och får nästan tårar i ögonen! Ändå är mina inte så stora ännu. Eller nja stora tjejen är ju ändå 9 redan och lillan 6. Visst saknar man småbarnstiden!

2012-01-10 @ 11:55:37
URL: http://baralinda.se/wordpress
Postat av: Svärmor

Så söt, då som nu!!

2012-01-10 @ 21:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor