När lammen tystnar

När man har total bloggtorka, och inte kan hitta nåt intressant att skriva om, vad gör man då?

Ska man skriva och hoppas det blir bra, men oftast blir det inte det utan istället ett rejält magplask!
Eller ska man bara hålla tyst och vänta med att skriva tills inspirationen kommer tillbaka?

Kanske ska jag göra som jag och min bror och mina föräldrar gjorde när vi var i Florida för si sådär hundra år sedan.
Vi hade ingen inspiration till att skriva vykort, så vi körde tequila-race tills vi hittade inspirationen längst ner i botten på flaskan.

Nej. Det är ingen bra ide'. Jag tål inte starksprit längre.....sen har jag ingen tequila hemma heller för den delen....

Suck....ska jag visa bilder från pulkabacken idag? Nej, tråkigt....kanske bilder på vår nya fina blomma! ....Nej, tråkigt.....

Tråkigt, tråkigt, tråkigt.

Nej, jag har bestämt mig! Jag håller tyst. Jag tänker inte skriva nånting förräns inspirationen kommer tillbaka!


Kommentarer
Postat av: Fröken M

haha...hoppas inte bloggtorkan vara allt för länge !

Kram



Ps, du blev riktigt snygg i ditt mörka hår :)

2012-02-12 @ 22:11:53
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Fina Frun

hahaha det blev ju ett inlägg i alla fall ;)

2012-02-13 @ 01:54:03
URL: http://finafrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor