Reklam på bloggen

Nu är jag igång igen.
Pillar och grejar och ändrar i min design.

Nu har jag lagt in en ny meny där jag ska försöka samla den mesta reklamen...(Måste ju tjäna lite pengar vet ni :D )

MEN!
Ni måste  hojta till om det ser konstigt ut i era webbläsare nu! I min ser det ok ut,men det är alltid lite lurigt när  man gör ändringar, så hojta till om det är något jag ska ändra på.

Sen om ni gilar min blogg och vill att jag ska kunna fortsätta blogga,  så kan ni ju alltid hjälpa mig att tjäna lite pengar på den :-)
Det gör ni enklast genom att klicka på annonserna på höger sida, och VIPS! så ha jag tjänat lite pengar.
Kostar er ingenting, så vad väntar ni på?
Sen kan ni ju alltid skaff er egna extrapengar genom att klicka in er på
annonsen  AdSettings som ligger 
                                 DÄR UPPE (på förstasidan)

Nej,nu måste jag fortsätta.


Kommentarer
Postat av: Karibien

Snygg blogg.

2012-02-05 @ 11:30:51
URL: http://www.alltomkryssningar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor