Morgonstund har Bloopers i mun

Imorse sprang Naomi omkring här hemma och letade efter sin mobilladdare som hon skulle ha med sig hem till sin pappa.
Hon insåg att hon hade glömt den nere i Åmål.

"-Nej, jag måste ju ha den! Jag får ringa mormor och morfar och säga att de måste komma hit med den! Och de måste komma innan torsdag!"

"-Du kan ju ringa o fråga dem, men du kan inte ställa krav på när de ska komma. Ställer de upp o kommer hit med den så får du vara tacksam när de än kommer"
sa jag.

"-Nej men jag MÅSTE ha den innan torsdag!"

"-Vad är det på torsdag då?"

"-Men jag har böcker som ska vara tillbaka på biblioteket senaste torsdag!"

"-Jaha....? Men vad har det med din mobilladdare att göra?"

Naomi stannar upp. Lugnar ner sig lite. Tänker efter.

"-Nej just det ja......Det har du rätt i....."

"-Är du lite trött kanske?"

"-Ja. Jag är nog det..."

   


Kommentarer
Postat av: britta bloggar

haha, det är inte lätt när det är morgon!

2012-02-20 @ 14:00:49
URL: http://brittabloggar.se
Postat av: Alicia - Borrelia & Fobi

Hahaha xD Ibland blir det lite tokigt :D

2012-02-20 @ 23:05:18
URL: http://attlevamedoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor