Man vet inte vad man har...förrän man kommer på det!

Satt och lyssna på radion i bilen i morse.
Reklam för OK, femte koppen kaffe gratis.
Drömde mig bort.

"Åhhh. Vad sugen jag blev på sånt kaffe nu. Man skulle ha en riktig kaffemaskin hemma. Då skulle jag alltid göra iordning cappuccino, caffe Latte.......mmmmm, va gott!"

3 sekunder senare......

"Ja, just det ja. Vi har ju en sån hemma. Den sitter ju där brevid mikron. Fanns där när vi flyttade in....för snart 2 år sedan. Kanske borde prova den?"
"När...fy vad jobbigt. Då måste jag ju lära mig den. Jag gör vanligt kaffe istället"


Kommentarer
Postat av: Madde

Haha men aaaanvänd!! Är ju hur gott som helst. :D

kram.

2012-02-03 @ 10:36:29
URL: http://vhdbrud.blogg.se/
Postat av: Fina Frun

hahaha du måste ju provar ju!!

2012-02-03 @ 12:49:45
URL: http://finafrun.se
Postat av: Jenny

Hur kan man ha en och inte utnyttja den haha? Vill haaaaa ju!

2012-02-03 @ 14:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor