Förstasidan på Blogg.se

Igår kväll satt jag och googlade på mitt eget namn. (ja, vad då då?  Det gör ni med emellanåt, erkänn!)
Ganska kul att se vad som kommer upp faktiskt.

Bland annat kom det upp Blogg.se förstasida!
Det har jag totalt missat att jag nånsin har varit med där. Har nån av er sett det? Inlägget som de hänvisar till hittar ni här, och där kan ni även se en äldre och en nyare version av vårat hem. (Inte någon aktuell uppdatering dock)

Några andra träffar som kom upp, var Världens 100 underverk (väntat!) och sen nån träff från äckelhålet med Filip & Fredrik. Det kändes som det måste vara någon annan Åsa så det kollade jag inte så noga på....


Kommentarer
Postat av: ♥ Sojkas framtid ♥

Men vad roligt! Visst har jag googlat med det var längesen! :) Borde kolla igen ha ha.

Hoppas det sitter i länge med städningen bara. ;)

Kram!

2012-02-21 @ 11:54:24
URL: http://www.sojkasframtid.se
Postat av: Yohanna i Las Palmas

Grattis!

Det konststycket har jag aldrig lyckats med, komma på förstasidan alltså. Googlat har jag väl gjort. Man kanske skulle försöka igen ;)



Hälsningar

Yohanna

2012-02-21 @ 13:48:12
URL: http://yohannailaspalmas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor