En fest med Jim Carrey

Idag kan man läsa på Aftonbladet om den stora överraskningen som Kenza har planerat.
Hon har tillsammans med Misha Barton tänkt ordna en ordentligt fest i Stockholms stadion för alla sina bloggläsare.

Jag känner att jag kanske borde göra något för er då?
Funderar på att åka till LA och hämta hem en kändis jag med, så kan vi ju vara i simhallen eller nåt?

Men en rolig kändis då, inte en B-skådis.
Vad sägs om Jim Carrey? Skulle ni vilja komma på min och Jims fest om jag ordnar en?

             


Kommentarer
Postat av: Jennie & FrökenFlis

haha, SJÄLVKLART kommer jag att närvara vid er fest i simhallen ;)



KRAM

2012-02-28 @ 11:49:25
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor