Bröllopstips

Länge sen jag hade med några bröllopstips nu, men det börjar ju närma sig sommaren och många som sitter och planerar och behöver tips och idee'r.

Dagens tips är faktiskt en sida som vi hade jätte mycket hjälp utav när vi gifte oss.
heter den, och där kan ni beställa allt ifrån inbjudningskort till banderoller utformade som ni själva vill ha dem.

Vi beställde bland annat en banderoll därifrån (se bilden) med våran logga "we will never walk alone" och namn+datum. Denna hade vi vid honörsbordet under bröllopet, och har sen efteråt ramat in den och den sitter nu på vår vägg i sovrummet. Kostade bara 79:- inkl frakt.

Kanonbra sida, simpel och snabb leverans. Jonas brukar beställa mycket till sin firma därifrån, och jag har även beställt visitkort till min blogg därifrån. 250 st helt gratis!
Så planerar ni bröllop kan jag absolut rekommendera denna sida!

Klicka här för att se videoklipp från vårat strandbröllop

Registrera dig och få massor av kanonerbjudanden!

Vill ni hyra partytält?
Klicka här.

Kommentarer
Postat av: Alicia - Borrelia & Fobi

hmm... jag är inte lika positiv till den sidan, de skriver "gratis gratis" och sen kostar det massor ändå när man lagt ner massa jobb på att fixa något. Smart av dem.

Men ser man upp när man köper, så det inte råkar smyga in lite fler saker som man inte ville köpa, så är de säkert bra.

2012-02-06 @ 21:45:09
URL: http://attlevamedoro.blogg.se/
Postat av: Åsa

Alicia: Lurad kan man bli på alla såna sidor om man inte är försiktig..:)

Men jag måste faktiskt säga att jag tycker denna sidan är bra, vi beställer ofta där ifrån :)

2012-02-06 @ 22:33:30
URL: http://asahoffman.blogg.se/
Postat av: Jennie & Fröken Flis

tack för tipset! Där ska jag kika när det blir dax för att beställa sådant :)

kram

2012-02-07 @ 14:45:26
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor