Besviken

Mötet idag var klockan 10.00.
08.05 ringde de från BUP. Mötet är inställt för båda handledarna var sjuka.

De skulle återkomma med en ny tid.
Känns ju så där roligt, i och med att det är väldigt lång väntetid för att över huvud taget få komma dit. Den här tiden har vi väntat på i över en och en halv månad!

Visst, jag förstår att det är mänskligt att bli sjuk, men det var ju ändå bara mig och pappan de skulle möta, tycker att någon annan handledare kunde ha åtagit sig ärendet då.

Här har man gått o ställt in sig menatalt på det här mötet, för det ska jag säga er att det är fruktansvärt påfrestande varje gång man ska iväg på nåt sånt här, och så avbokas det i sista minuten.

Man var Så nära, och så händer det inget ändå. Men det är lugnt. Vi har bara väntat i 4 år. Och det handlar ju bara om ett barns hälsa. Inget viktigt liksom. Det kan vänta.


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Nä, men usch va tråkigt och typiskt !!

Hihi... det är faktiskt idag ålderns förfall förvntas sätta in, men än så länge känner jag mig inte en dag äldre än 23 ;)

Kram

2012-02-20 @ 08:57:38
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor