Bästa semesterminnet

Många utlandssemestrar har jag gjort under åren, men den allra bästa semestern jag någonsin har haft,
det var här hemma i Sverige.

Sommaren 2009 spenderade jag, Jonas, Naomi och Sharona en långhelg nere vid stranden hos mina föräldrar.
Det var strålande sol varje dag, och det enda vi gjorde var att sola, bada, paddla kanot, grilla och spela spel.

Det fanns ingen ström och ingen mottagning på telefonen, så man fick verkligen chansen att umgås och njuta av lugnet.

Här se ni några bilder från den semestern.
Gud vad jag längtar till sommaren nu!


Vill ni se ett klipp från huset som mina föräldrar byggt där nere efter den här helgen, så klicka här.







Kommentarer
Postat av: Alicia

Wow, det ser riktigt härligt och fridfullt ut! Underbart!

2012-02-10 @ 13:51:17
URL: http://attlevamedoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor