Nu pratar han i sömnen också....

Jaha, så har även Nino börjat prata i sömnen nu då.
 
Tyckte det var illa nog att bli väckt av Naomi på nätterna när hon sover i vårat rum, men nu ska alltså han börja också.
De senaste nätterna har jag vaknat av:
 
"Mamma. Kaka mamma! "
"Inte den pappa. Fanten"
 
Imorse blev jag väckt av att han ställde sig upp i sin säng och buttade hårt på mig så jag skulle vakna:
 
"Mamma! Mamma!" Titta mamma, det är Nino!"
 
Och så la han sig ner och somnade om.
 
Tur att du talar om att det är du, så det inte är nån annan.
Vill ni se video på när Naomi pratar i sömnen finns det här.

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Haha... Viggos "godmorgon fras" brukar vara

- Hääär e jag !! :)

2012-12-03 @ 14:44:37
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor