Naomi gästbloggar

Hejsan allihopa Naomi här!:)
 
Idag har det varit en helt vanlig dag tråkig och normal. Kan det inte hända nåt roligt nån gång?
 
Jag är ju en tjej som verkligen älskar action och drama!
Efter skolan idag åkte jag och min underbara mamma in till stan och letade julklappar till mormor. Och då så klart hittade ju jag ett jätte fint hjärta som det stog jag älskar morfar <3 Och så klart ville ju jag ha den. Så mamma sa jaja köp den da ;)
Sen när jag kom hem va jag med mina bästa kompisar Nellie, Mathilda och Alva <3 Vi åkte pulka i en liten pulkabacke utanför där jag bor. Vi knöt fast min pulka i min bob. När vi började så var det jag som styrde. Jag körde in i ett stacket framför oss så allihopa ramlade av på varandra :D Sen styrde Alva. Då gick det villt till! Hon styrde in oss i ett hus och stackars Nellie och Mathilda som satt back i boben åkte rakt in i huset ..  Efter de var alla helt blöta så vi gick hem till mig.
 
Det ända vi gjorde va att sitta vid mobilerna och smsa varandra . Fast det var endå kul. Imorn hoppas jag att de händer nånting riktigt kul !!!
 
kramissar Naomi<3
 
PS: Tror ni jorden kommer gå under på fredag? Måste ju vara förbered ;) hoppas att den inte gör det jag har ju så mycket kvar att leva för. Och tänk på alla matteböcker jag har jobbat i. Har jag gjort allt de bara i onödan.?
 

Kommentarer
Postat av: gizze

Hej Naomi!
Oj så lika ni var på denna bild, du och din mamma :)

Pulka är väl kul! Men förstår att det inte kan va så kul att sitta och sms:a till varandra bara...
Spela spel, gör varmchoklad & mackor, dansa till bra musik, gör varandra fina i håret, ordna disco eller filmmys ...

Nej Naomi..tror inte jorden kommer gå under...Så jag önskar er en riktigt God Kul Jul...se till att få fart på kompisarna...Och på Mamma & Pappa :)
Kram Gizze

2012-12-18 @ 20:28:58
URL: http://gizzez.blogg.se
Postat av: anna

Nej jag tror inte att jorden går under

2012-12-19 @ 10:35:00
URL: http://heltenklaanna.blogg.se
Postat av: Naomi

tack så mycket gizze:) aa jag ska försöka få fart på kompisarna och familen:) bra att inte jorden kommer gå under!!

2012-12-19 @ 15:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor