Man mår som man förtjänar

Alltså mår jag helt ok idag. Får lov att säga att jag var förvånansvärt ordentlig igår, tyvärr kan jag inte säga detsamma om min make. Han har inte mått så tacka bra idag, men "what goes around comes around"
 
Så här ungefär lät ett samtal med honom igår.
 
(Jonas sa nåntig till min bror och jag hörde inte exakt vad han hade sagt)
 
Jag: Vad sa du?
Jonas: Vadå? När?
Jag: Nyss. Till Björn?
Jonas: Hur ska jag veta det?
Jag: Ja men du sa det ju precis nyss, du kan väl inte ha glömt det redan?
Jonas: Nääää. Det är klart jag inte har! Men jag frågade väl vad klockan var kanske....
Jag: Näe, det gjorde du inte, så pass mycket hörde jag.
Jonas: Vad gjorde jag inte?
Jag: Men hallå! Vi diskuterar nånting här. Är du så full så du inte vet vad vi pratar om?
Jonas: Vilken jävla teddynalle? Varför skulle jag ha räddat en teddynalle?
 
Och ja....så fortsatte det sedan hela kvällen. Gissa vem som varit bakis idag?
 
Det här kallar jag diskrimenring! Min öl till höger, nån annans till vänster.
 
 
Pågående tävlingar i Tävlingsracet
 
 
 
 
 
Följ mig med Bloglovin så ni inte missar någon tävling!

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Hoppas han kommer ihåg om maten var god och om ni alla hade en kul kväll!! ;)

2012-12-16 @ 22:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor