Hur svårt ska det vara?

Varför klarar jag inte av det?
 
Jonas tror att det hjälper om vi köper mindre koppar, men det har ingen betydelse. 
Jag klara ändå aldrig av, att dricka upp den sista slurken. Det blir alltid lite kvar. Vad det är:
 
Kaffe, Mjölk, dricka, öl, juice. Jag lämnar alltid slatten.
 
Nej förresten, ett undantag finns. VIN!
Där kallas Jonas mig för svampen. För det liksom bara slinker ner.
 
Så här ser det alltid ut i mina koppar när jag "druckit upp"
 
 
Pågående tävlingar i Tävlingsracet
 
 
 
 
Följ mig med Bloglovin så ni inte missar någon tävling!

Kommentarer
Postat av: gizze

Haha. hej svampen :)

Jag hade en morbror som alltid lämnade en liten liten bit potatis på tallriken...vi har våra vanor/ovanor :)

Lämnar inte heller vin åt slumpen :) Men inte annat heller...kaffet går åt till sista droppen även om det skulle vara kallt...

2012-12-10 @ 14:50:36
URL: http://gizzez.blogg.se
Postat av: Thina

Jag tillhör också de som lämnar fast jag lämnar allt även vinet. Det blir gammalt helt enkelt, är det varm dryck så är det kallt är det kall dryck så är det varm. min syster kom på den orsaken efter en varm dag och jag slängde milkshaken för den var varm och det trots att det var kvar i :)

2012-12-11 @ 07:19:23
URL: http://tirasun.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor