Ett litet tips

 
Om ni bestämmer er för att jobba hemifrån så som jag gör, se till att ni inte har en kelsjuk katt då.
Man är liksom inte riktgit lika effektiv när man har någon som gör allt för att fånga ens uppmärksamhet hela tiden.
 
Går fram och tillbaka framför dataskärmen, buttar på en när man försöker skriva, tittar på en med stora bruna ögon och burrar upp sig i knät och säger:
"Goooooosa med mig mamma!"
 
 
 
Pågående tävlingar i Tävlingsracet
 
Följ mig med Bloglovin så ni inte missar någon tävling!


Kommentarer
Postat av: gizze

Kanske vore lösningen för mig...att jobba hemifrån, men d går ju inte då man inte får ha mat och bakning i samma kök som sitt eget... :(
Annars vore det toppen för både huvud och knoppen...
Att jag skulle skaffa katt ingen risk, det närmaste jag haft är fisk, jo och en liten guldhamster, som blev yr av renovering, fick sen ligga i låda för kompostering....

Nu ska jag ut och gå (läs åka bil) Få en fika...
Sonen ska ut och skotta snö...utringd av HSB - Äntligen en som får in lite slantar...tur vi har tjocka vantar!

Tjing..../ Gizze

2012-12-05 @ 09:04:36
URL: http://gizzez.blogg.se
Postat av: Martina

Men det är ju ett VÄLDIGT mysigt störningsmoment...till skillnad mot barn som beter sig på samma sätt när man försöker jobba hemifrån haha

2012-12-05 @ 10:31:54
URL: http://ytterligare.blogspot.se
Postat av: JCXObUSheHNtKIL

CLdnlzFtaVmhZQMBDq 8346


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor