Envishet lönar sig

Minns ni hur irriterad jag var på Tele 2 för några månader sedan? (Annars kan ni läsa om det här)
 
För ett tag sedan så fick vi en faktura ifrån dem där de ville att vi skulle betala 2 600:- för 2 månaders användning, trots att vi inte hade det i en månad ens, och abonnemanget skulle kostat 349:-/abonnemang/månad.
 
Efter mycket om och men fick vi ett otrevligt svar där de gick med på att skippa uppkopplingsavgiften och de ville att vi skulle betala 1 600:-
 
Jag vägrade gå med på detta då jag aldrig hade kunnat utnyttja mitt abonnemang pga deras missar. De har inte skickat ut några telefoner, och inte porterat mitt nummer. 
 
Så när de inte tog någon hänsyn till detta kontakta jag Konsumentverket, och då blev det eld i baken på dem! Igår fick vi ett brev där de tog bort mina kostnader, och endast tog betalt för Jonas abonnemang på 700:-
 
Men till saken hör, att jag hela tiden har hävdat att de ska skicka avtalet till oss då vi aldrig fått se det, och de i början sa flera gånger att de tappat bort det, men de vägrar skicka ut det. Vi har rätt att få se det, och de säger att det skickats, men det kommer aldrig fram? Jag tror inte det finns kvar.
 
Nej, fy fanken för Tele 2!
Sämsta företaget ever, vi har inte ens fått en ursäkt för allt strul vilket man hade kunnat vänta sig, men icke.
 
Bojkotta Tele 2-Det svarta fåret inom telefonoperatörer!
 
 
Pågående tävlingar i Tävlingsracet
 
 
Följ mig med Bloglovin så ni inte missar någon tävling!

Kommentarer
Postat av: LILITH - boktokig mamma med Borderline

Jag har precis gått över till 3 ifrån just tele2.

2012-12-07 @ 14:30:30
URL: http://lilith.se
Postat av: KFIVtJIRzpgGdOa

CFxKPevbNtLjLqzqLo 1356


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor