Det hände något märkligt idag.

Telefonen ringde när jag satt vid datorn, och det var en äldre dam i luren.
 
Damen: Ja hej, jag söker Inger?
Jag: Nej, då har du nog kommit fel tyvärr.
Damen: Jaha du, ursäkta, men får jag fråga, är det här nr: 070-*** ** **?
Jag: Ja, det stämmer.
Damen: Vad konstigt, du förstår, jag har en vännina som bor i Stockholm som gav mig det här numret, men det måste ha blivit fel då?
Jag: Om du vill kan jag hjälpa dig hitta din vänninas nummer, har du hennes fulla namn så kan jag söka på eniro?
Damen: Åh vad snällt, ja, hon heter Gunnel ****** o bor där o där. Men jag vet att hon är inneboende hos en man.
Jag: Jag hittar tyvärr inget på hennes namn, men om du vet vad mannen hon bor hos heter så kan jag söka på honom?
Damen: Ja, han heter Gunnar *****
 
Jag söker på mannen, och får en träff. 
Mannen har exakt samma nummer som jag har på min mobil, förutom att hans nummer börjar på 08, inte 070.
Inget konstigt med det, om man inte har läst det här inlägget om ett annat mystiskt samtal jag fick som jag skrev för ca 2 år sedan.
 
Det är samma man!
 
Erkänn att det är lite märkligt? Jag blev i alla fall förvånad.
 
Pågående tävlingar i Tävlingsracet
 
 
 
 
Följ mig med Bloglovin så ni inte missar någon tävling!
 

Kommentarer
Postat av: gizze

Skumt....ja du är nog lite utomjordisk av dig med lite knas dragningskraft ;-D

2012-12-21 @ 17:30:56
URL: http://gizzez.blogg.se
Postat av: majken

Scary, men vad kan den dära gubben ha i kikaren då?<3
allt bra?

2012-12-21 @ 18:03:03
URL: http://discodancer.blogg.se
Postat av: Jennie & FrökenFlis

haha men jösses ;O va konstigt, vilken sammanträffande!

Jag önskar er en mysig julhelg!
KRAM!

2012-12-21 @ 18:21:08
URL: http://jenniesays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor