Bakis

Alltså, allvarligt talat, vad är det för vin de har här i London egentligen?
 
Igår var vi på en italiensk restaurang och åt middag med min kusin, och jag drack 3 glas vin och varvade med vatten hela tiden.
Idag har jag varit dålig!
 
Värsta bakfyllan på länge. På TRE glas vin!
 
Hela dagen har jag varit så dålig så jag knappt orkat nånting, så nu blir det en tidig kväll så vi är utvilade inför ett fullspäckat schema imorgon, sista dagen.
 
Trots det så promenerade vi genom halva London idag, här var vi på väg ner till Picadilly Circus.
 
 
 
Pågående tävlingar i Tävlingsracet
Tävla om väggdecor här
Tävla om ögonfransserum här
Tävla om valfri vintermössa här
Tävla om en härlig GOODIEBAG här
Tävla om tandsmycke från Twinkle här
vla om presentkort från Becca Design här
Tävla om valfritt barnplagg från Mysmyran här
Tävla om presentkort på nagelsalong i Karlstad här
Tävla om presentkort värt 500:- hos Loveyewear här
Tävla om valfria underkläder från Evas Underkläder här
 
 
 
 
 
Följ mig med Bloglovin så ni inte missar någon tävling!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Blev själv jättedålig av ett random vin som jag inte alls drack mycket av. Rödvin går inte att lita på!

2012-12-12 @ 22:15:00
Postat av: gizze

Usch då....kräv bra vin! Kram

2012-12-12 @ 22:41:55
URL: http://gizzez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor