Nej, jag sov inte!

Varför ska det vara så svårt att erkänna att man ligger och sover när telefonen ringer??
 
Idag vaknade jag av att Jonas telefon ringde, (självklart hade ha försovit sig) och personen i luren frågade om han sov.
 
"-Va? Nä, nej nej, jag är vaken"  ,svarar Jonas med nyvaken röst, ni vet så där så man verkligen hör att han låg och sov.
Ändå går det inte att erkänna!
 
Det spelar ingen roll om någon ringer klockan 7 en söndagsmorgon, så kan man ändå inte säga att man låg och sov.
Varför???
 

Kommentarer
Postat av: anna

hahaha, nä fattar inte heller varför det är så

2012-08-29 @ 10:36:47
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/
Postat av: Beatrice, mamma till skrutten Robin- Tävlingar igång!

Haha! Jag har faktiskt börjat säga att "jag sov, men det är lugnt" om någon ringer och väcker :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor