I am God

En gång i månaden ungefär så får jag känslan av att jag är Gud.
Och nej, det är inte lingonveckan......utan löningen!
 
Jag sitter här på mitt lilla kontor och styr och ställer över alla anställdas löner.
"Han har inte varit snäll, honom drar vi några tusenlappar för"....ja....ni vet.
 
Hahaha, närå, inte riktigt så.
 
Läste en klockren status på facebook igår:
 
Kråkan satt i ett träd hela dagen utan att göra någonting. - En liten hare kom förbi och frågade: Kan jag också sitta stilla hela dagen utan att göra någonting? - Klart du kan, svarade kråkan. - Haren satte sig under trädet och satt där stilla hela dagen. Plötsligt kom en räv och käkade upp haren. - Historiens lärdom: Ska du sitta hela dagen utan att göra någonting ska du sitta på en hög position....
 
Mitt lilla kontor

Kommentarer
Postat av: anna

hahahaha, klockren, fan vad nra den var:)

2012-08-23 @ 13:24:10
URL: http://heltenklaanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor