Förlåt!

Jag vill be så himla mycket om ursäkt för en bild som jag la ut på facebook häromdagen!
 
Jag hade ingen aning om att det var så känsligt, jag trodde att det var ok att lägga ut såna bilder, men det var det visst inte. Så förlåt.
 
Aftonbladet står det nämligen att bilder som den jag lade ut, alltså havsutsikt med fötter i förgrunden, det är bland det värsta folk vet. Det har visst gjorts en undersökning om det?
 
Jag borde ha tänkt mig för innan jag lade ut ett så provocerande kort, självklart.
Men med alla bilder på halvnakna brudar som poserar på motorcyklar eller facebookgrupper som gör narr av en mördad 10-årig flicka, så kunde jag aldrig tro att denna bild skulle väcka så mycket avsky. Men nu vet jag bättre.
 
Så från djupet av mitt hjärta-Förlåt.
 
 

Kommentarer
Postat av: anna

håller med dig, finns la för fan värre saker än fötter på en strand

2012-08-10 @ 22:56:54
URL: http://heltenklaanna.blogg.se
Postat av: gizze

Hahaha...jag har också lagt ut bilder på mina fötter från semestern...lika hemsk jag alltså ;-D

Välkomna hem förresten!
Gizze

2012-08-10 @ 23:28:16
URL: http://gizzez.blogg.se
Postat av: Herta

Stackars skribenten på Aftonblaskan. Måste ha egna obearbetade upplevelser av fötter. Brukar ofta köpa pocketböcker under semestern som jag hittar i olika bokställ i butiker och liknande under semestern. I norra Sverige någonstans kom jag över " Endera dan" av Birgitta Stribe. Var lite tveksam, hade inget och läsa och kanske är den inte din ålderskategori...nästan inte min heller men jo kanske. Handlade om fötter visade det sig. Har inte kommit i den klass som personen ifråga hade men där fanns det en fotograf som ville plåta fötter. Inte tycker jag det är en felaktig vy. Kanske vill man inte lägga ut alla personer med ansiktsbild. Fortsätt du att plåta de vinklar du vill och be inte om ursäkt.

2012-08-11 @ 12:48:18
URL: http://www.hertabloggen.blogg.se
Postat av: Herta

Stackars skribenten på Aftonblaskan. Måste ha egna obearbetade upplevelser av fötter. Brukar ofta köpa pocketböcker under semestern som jag hittar i olika bokställ i butiker och liknande under semestern. I norra Sverige någonstans kom jag över " Endera dan" av Birgitta Stribe. Var lite tveksam, hade inget och läsa och kanske är den inte din ålderskategori...nästan inte min heller men jo kanske. Handlade om fötter visade det sig. Har inte kommit i den klass som personen ifråga hade men där fanns det en fotograf som ville plåta fötter. Inte tycker jag det är en felaktig vy. Kanske vill man inte lägga ut alla personer med ansiktsbild. Fortsätt du att plåta de vinklar du vill och be inte om ursäkt.

2012-08-11 @ 12:48:49
URL: http://www.hertabloggen.blogg.se
Postat av: love&peace

Haha dom har väl lite att skriva om folket på Aftonbladet. Jag tycker det ser himla skönt ut! ^^,

2012-08-13 @ 21:19:52
URL: http://loveandpeace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor