Dagens jag

              
Så här ser jag ut idag. Bakifrån alltså.
Jag tänker inte visa er framsidan, för då blir ni rädda. Jag kan beskriva.

Svarta ringar under ögonen (gårdagens smink) väldens fulaste glasögon, stripigt otvättat hår, röda blodsprängda ögon (som följd av 3 sömnlösa nätter) gammal nopprig kofta som jag hittade längst in i garderoben, urtvättade joggingbyxor, oplockade ögonbryn som står åt alla håll, ja...jag vet inte.....behöver jag fortsätta??

Nu kan ni tänka er mitt vackra looki looki istället, så får ni kanske se en bild framifrån senare. När jag har satt på mig ansiktet.


Kommentarer
Postat av: Petra

Hej

Man får ha sådana dagaar =) Jag har en likadan idag kan jag säga. Rätt skönt .=) Ja man får ta sig tid. =)

kram

2012-04-26 @ 14:14:22
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: gizze

Herregud....som ja ser ut då---blekfet och grå....känns inte bättre av att fått veta att jag antagligen blir uppsagd....känner att ja lägger mig ner och dör en bit.....



Ja- Lax Är Gott!! Tala om det för Jonas....man måste smaka på saker för att lära sig..så bara han tränar ;-)



Gizze

2012-04-26 @ 18:49:00
URL: http://gizzez.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack så mycket för dom värmande orden, men vet du vad..Jag har gett upp karlar, Alfred och jag och vår sköldpadda ska skaffa höns i stället =)



Smärtan sitter som taggar, och man får verkligen hålla fingrarna borta från att smsa honom..



Kramar

2012-04-26 @ 20:11:14
Postat av: Madde

Uscha hoppas du får sova i natt och att du mår bättre till helgen <3

2012-04-26 @ 20:33:18
URL: http://vhdbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor