Vad skulle du göra om du vann 50 000:-?

Skulle du åka på drömsemestern?
Eller skänka till välgörenhet?
Eller satsa alla pengar i en smart affärside`?

Ja, just nu har du chansen att få din dröm uppfylld. Betsson har just nu en tävling där vinnaren kammar hem 50 000:-, och det enda man behöver göra för att vinna är att motivera vad du skulle göra för pengarna, och sen se till att folk röstar på just DIG!

Utöver chansen att vinna 50 000, så lottar de varje vecka ut en Ipod 2 till den video som har flest röster.

Så vad väntar ni på?

Gå in på DEN HÄR LÄNKEN och tävla ni med! :)

Här nedanför ser ni vårat bidrag. Gillar ni det, eller bara vill hjälpa OSS att vinna våran efterlängtade drömsemester, så klicka här för att rösta på oss, då blir vi väldigt glada! :)



Klicka här för att rösta på oss!

bloglovin

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Jag vann faktiskt 57 000 någon månad innan Wilda föddes. Vi sparade pengarna och åkte till Miami 10 månader senare =)

2011-09-15 @ 22:53:57
URL: http://saratilling.se
Postat av: Therese med Clara

Går inte att rösta, man måste fylla i sånna bokstäver och siffror från en bild men den säger att allt jag skriver är fel :/

2011-09-16 @ 09:18:19
URL: http://kossanshandarbete.blogg.se/
Postat av: Bibbi

En fin helg och fredag önskar jag dig

i dagens solsken :) Något på gång eller?

2011-09-16 @ 09:31:21
URL: http://bibbislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor