Gift med jobbet.

I ett avsnitt av Svenska miljonärer säger frun till en av miljonärerna så här:

"Det finns ingen som förtjänar sin förmögenhet mer än min man. Han går upp klockan 5 varje morgon, och sliter som ett djur tills klockan är tio på kvällen....hur många svenskar kan säga att de gör det?"

Jag vet en som är värre. Min man!

Han går upp SENAST 5 varje morgon, målar och donar med sitt material, börjar sen "jobba" kvart i sju tills fyra, sen när han kommer hem så är det allt pappersarbete och telefonsamtal som håller på tills ca elva halv tolv på kvällen...vardag som helg. Så jo. Min man han sliter.

Det har gått så långt att jag ändrat min status på Facebook, från att vara "Gift med Jonas" tilll att vara gift med Svea Byggställningar.


Läs här om vårat tips på hur man blir rik.
                                                                                                  bloglovin


Missa inte min tävling där du kan vinna ett valfritt tandsmycke!


Kommentarer
Postat av: susanne

Och har ni blivit miljonärer ändå??????

Ibland är det då ett slit, men han får ju inte glömma sin familj. Du får sätta " äggklockan" på helgen. Precis som man gör till barn som bara sitter vid datorn, hahaha.

Kram Suss

2011-09-22 @ 18:10:36
URL: http://sussifartenigen.blogg.se/
Postat av: soffie

INGEN SPAM!men guuud varför gör han det ?,det kan iallafall inte vara hälsosamt att jobba så mycket hoppas han lugnar ner sig så ni får mer tid till varann, må bäst

2011-09-22 @ 20:39:16
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Emelie - Frisör & Vardag

sv: Nej ! Man ska absolut inte tolerera detta !



Eftersom att andra också frågat skrev jag ett kort inlägg om varför jag inte anmälde , läs om du vill ha svar !



http://emmiq.blogg.se/2011/september/varfor-jag-inte-anmalde-mot-sexuella-trakaser.html



Kram :)

2011-09-22 @ 21:11:07
URL: http://emmiq.blogg.se/
Postat av: Jannie

ha ha ha (skrattar åt ditt giftermål på fb...)

Inte att han jobbar jämt!

Det hade då aldrig jag klarat!

hoppas han kommer hem till fredagsmyset iaf!; )

Stor kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor