Ska man skratta eller gråta?

Första tanken när jag ser den här reklamen är att jag blir förbannad.
Ännu en gång ska en tjej behöva agera sexsymbol, och förnedra sig själv för att få uppmärksamhet.
Sen när man ser slutet, så kan jag ju faktiskt inte låta bli att skratta.

Man får liksom känslan att HAHA, tji fick ni era äckliga gubbar som satt där o dräglade!

Men still......jag skulle inte vilja att den här reklamen sändes på svensk tv. Att behöva genomlida den tillsammans med min man och barn, behöva sitta och se på en porrskådis som smeker sig själv för att få männens uppmärksamhet.

Har det verkligen gått så långt?
Att det krävs att kvinnorna säljer sig själva och använder sex för att få männens uppmärksamhet?
Sjukt!



                                                                                 bloglovin


Missa inte min tävling där du kan vinna ett valfritt tandsmycke!


Kommentarer
Postat av: Maja

Tyvärr skjuter vi på gränserna heeeela tiden... :( Jag hoppas att nån nångång totalt sätter stopp så att det vänder igen. Går ju ändå lite i vågor det där med hur mycket som ska visas.

2011-09-24 @ 09:30:16
URL: http://ameera.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor