Höstrusk



God morgon på er!

Idag är det riktigt ruggigt höstväder ute.
Regnigt och blåsigt. Gula löv fyller backen, och det känns ruggigt kallt i luften.

En sån här dag har man bara lust att dra igång en brasa, tända lite värmeljus och sen
 sitta framför tv:n och mysa hela dagen.

Förresten, angående mitt sista inlägg, så märkte jag att skämtet inte riktigt gick hem :)
Grejen var ju just det, att jag försökte ta kort på honom, men precis då gick kvinnan förbi så man inte ser honom....om det nu verkligen HADE varit Jesus, så hade ju det varit lite tråkigt läge kan man tycka :)
Men men, nästa gång får jag vara lite tydligare med min ironi....;)

bloglovin    OBS! Missa inte heller min tävling, där ni kan vinna ett valfritt smycke!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej Höst!

2011-09-13 @ 16:13:01
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor