Drömmer mig tillbaka.....

God morgon på er!

Fy vilket ruggigt och tråkigt väder vi har här idag. Det är inte utan att man blir lite bitter faktiskt, att hösten är här redan, och vi knappt hann få någon sommar.
Detta är det första året som jag verkligen har ångest inför kylan och höstmörkret, jag brukar tycka det är ganska mysigt, men inte i år.
Kanske beror det på att vi inte hade så mycket sommar, och att jag inte riktigt fick en chans att njuta av den i år som jag brukar.

Inte utan att man längtar tillbaka till en av de få dagarna vi faktiskt spenderade på stranden i år.....visst är det en underbar bild?!

Ni får gärna hjälpa oss komma iväg på en efterlängtad solsemester, genom att klicka här och rösta på oss :)


                                                                                                 bloglovin


Kommentarer
Postat av: Tur-i-oturen

Ja sommaren bara försvann iår, när vi åkte till göteborg var det vår och när vi kom hem var det höst, så jag jag är nog med lite bitter tror jag :D

2011-09-21 @ 11:13:59
URL: http://turioturen.blogspot.com/
Postat av: Jennie & Fröken Flis

åh det ser jättehärligt ut. trots st ja tycker de ska bli mysigt med höst och vinter så kan jag inte låta bli att älska sommaren, och visst blir man lite depppig när man vet att det är så långt tills nästa gång. Kram

2011-09-21 @ 16:25:46
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor