Vinnare i tävlingen

Jag har nu dragit en vinnare i tävlingen om ett valfritt tandsmycke från www.twinkles.se

Den lycklige vinnaren heter Gabriella!

Stort grattis till dig!!!

Hör av dig till mig på [email protected] med dina kontaktuppgifter, så ska jag se till att vinsten skickas till dig :)

Tack till er andra som var med och tävla, kika gärna in och var med på nästa tävling som kommer ut snart, där man kan vinna ett smycke!



                                                                                                       bloglovin

Kommentarer
Postat av: Anonym

var med och tävla om ett present kort på min blogg här---- var med och tävla om ett present kort på min blogg här---- http://claudiiasfoto.blogg.se/2011/october/tavling-3.html#comment

2011-10-25 @ 19:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor