Tjäna pengar på din blogg

Jag tänkte ge lite tips på vad du kan göra för att tjäna lite pengar på din blogg, eller dra nytta av erbjudanden och kampanjer.

Den allra bästa sidan om du frågar mig, är utan tvekan Blogvertiser.

Det enda du behöver göra där, är att registrera din blogg, sen kontaktar de dig när passande erbjudanden dyker upp. Ju fler besökare du har, detso mer tjänar du per erbjudande. Jättesimpelt och om du sköter det snyggt kan du tjäna ganska bra på det :)

Klicka här för att registrera dig nu!




En annan sida som jag kan rekommendera är Adrecord.
Också väldigt enkel att registrera sig på, sen kan du fritt väla mellan massor av olika sponsorer som du kan göra reklam för. Mycket enklare och smidigare än Tradedoubler om du frågar mig.
Klicka här för att registrera dig till Adrecord





En sida som jag hittade till häromdagen (Via Fröken M), är Spot and Tell.

Mycket kul sida där du inte behöver registrera dig utan endast loggar in via Faceook, och sen kan du välja och vraka bland olika erbjudanden. Bli inbjuden på olika evets, tävla om fina priser, ta del av kampanjer endast för bloggare...ibland kan det vara småsaker som att prova en ny vinsort, ibland kan du få åka iväg på en spaweekend.

Gå med i Spot and Tell här


                                                                                           bloglovin

Tväla om ett valfritt smycke från


Kommentarer
Postat av: Fröken M

att få "lite extra" för sin hobby är ju aldrig fel och kan man tjäna lite pengar på sitt bloggande tycker jag absolut man ska ta chansen :)



Ingen olivia på viggos avdelning, men det finns 3 avdelningar för småttingar !

kram

2011-10-12 @ 18:26:29
URL: http://frokenmela.se
Postat av: i min lilla lilla värld

Just det. Jag har 2 kycklingar att hämta ut från Spot and Tell

2011-10-12 @ 18:52:47
URL: http://saratilling.se
Postat av: Fröken M

Ja, det är verkligen beundransvärt ! jag har bara vart själv med viggo sen vid lunch igår, menn är verkligen helt slut och jag har nog aldrig saknat C så mycket. Tack och lov kommer han sent ikväll och ligger i sängen bredvid när jag vaknar i morgon för jag hade aldrig klarat en heldag själv till med tålamodet i behåll ;)

kram

2011-10-12 @ 19:51:02
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Queen Tiara

En annan bra sida är www.goviralnetwork.com =)

2011-10-12 @ 20:28:57
URL: http://queentiara.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor