Till alla Frölunda-fans............

...och då speciellt alla ni på Hoffmansidan.
Jag gjorde ett tappert försök.
Jag tänkte, att om ni nu så gärna vill att Nino ska hålla på Frölunda, detta trots att han bor i Värmland och troligtvis kommer att bli mobbad för all framtid i så fall, så gjorde jag ett försök.

Igår fick han ha på sig sin Frölunda halsduk, som ni köpte till  pojken i ett försök att hjärntvätta honom.

Se själva hur han reagerade.....

                        
                          
                              Försöker desperat att dra av sig den....stackars STACKARS pojk!

                                                                                            bloglovin


Kommentarer
Postat av: Svärmor

Men Åsa!! Har du inte sett hur det går till när det är Frölunda match. Då håller man halsduken i händerna och viftar med den över huvudet! Och det visste Nino för han har varit med och sett hur det går till när det är en riktig Frölunda match!! :)

2011-10-08 @ 18:47:49
Postat av: naomi

hihi;)<3

2011-10-08 @ 21:44:06
Postat av: MILAN - lillasyster Eriksson

Men stackars lilla kille till att få något så fult på sig, haha. Bor man i Värmland (som jag också gör) är Färjestad det enda rätta! Även om det kanske inte går riktigt så jättebra för dem iår. ;)

2011-10-11 @ 11:28:09
URL: http://milan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor