Kan hon inte bara råna en bank eller nåt?


Nej nej nej nej nej!!!
Vad är det vi sysslar med? Det här är ju rent ut sagt pinsamt! Jag skäms för att vara svensk idag!!!

Stackars gammal tant på 91 år, dement, blind och hjärtsjuk.
Ja men ut mena bara!! Sätt henne på flyget tillbaka till Ganna där hon inte känner någon, och där hon antagligen kommer att falla ner död i samma ögonblick som planet landar. Men vad bryr vi oss. Vi kan inte behålla henne, vi har fullt upp med att dalta för alla invandrarna som våldtar våra kvinnor, eller mördar våra barn, eller rånar våra banker....

Tanten ska ju ändå dö snart, så henne kan vi lika gärna slänga ut.

Eller......NEJ! Nej nej nej nej nej nej nej!!!
Missförstå mig inte nu. Jag är inte rasist. Inte nånting.
Men jag tycker verkligen att kommer du till Sverige som invandrare, och begår ett brott....då ska man inte få vara kvar. Ut med dem, de har förbrukat sin chans. Nu menar jag förstås ett allvarligt brott, och de som inte har fått uppehållstillstånd. Har du väl fått det och är svensk medborgare, då ska du har samma rättigheter som vilken annan svensk som helst.


Men att slänga ut den här gamla tanten, det är ju som att kasta henne till hajarna. Om hon går och rånar en bank idag så kanske hon får vara kvar? Då blir hon arresterad, och sätts i fängelse. Kanske kan vara nåt att fundera på???

Fy på er Sverige! Skäms!
Men ännu en gång, det är den välkända svenska rättvisan.

Ni som inte har skrivit på namninsamlingen, skynda er och gör det här.
Gå med i Facebook gruppen här

Idag klockan 15.55 sätts hon på flyget.
Det är bråttom nu om vi ska hinna stoppa dett vansinne! Sprid på era bloggar, facebook twitter, NU!!!


                                                                        bloglovin


Kommentarer
Postat av: linda

Fruktansvärt! Jag hoppas verkligen dom ser till att ta ett beslut efter hjärtat och inte efter idioti!

2011-10-18 @ 12:14:28
URL: http://soullfood.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ytterligare ett ömmande fall som vi svenskar ska förväntas betala för. Har egna dementa släktingar som förvägras omhändertagande med skäl som att de är för friska (en är 91 år) och även om han är förvirrad så anses han inte tillräckligt illa däran.Orsak att våra äldreboende är för fulla med andra mer ömmande fall så varför öka detta med människor som aldrig betalat skatt här? Vi har för övrigt ett av de mest generösa migrationsverk i hela världen jämfört med i stort sett alla andra och jag förstår inte varför jag ska betala för denna kvinna.

2011-10-18 @ 13:31:52
Postat av: Mange

INGEN SPAM!Vadå?jag skäms över att vi låter våldtäktsmän,rånare,terrorister stanna i Sverige,det är skamligt,lagen gäller ALLA,skamligt är att utpeka Ukraina som ett u-land som inte kan ta hand om sina gamla,dom har bättre syn på sina gamla,där tar man hand om varandra,inte som i Sverige där våra gamla far illa på vårdhem och åldringsboende,svälter halvt ihjäl,får sin lunch serverad en timme efter frukosten som i fallet i Boden.skriv nu om problemen med våra egna din jävla kommunistfitta

2011-10-18 @ 16:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor