Jag skulle kunna skänka en miljon....

Till den som inför alkolås på Facebook och Bloggar!

Alltså, allvarligt.....vad är det som får en att tro, efter några öl, att varenda människa är intresserad av vad jag gör precis.varenda.minut.

Ofta berättar man lite mer än man kanske borde också, och stavningen....ja, vad ska man säga om stavningen.
Inte den bästa kanske?

Eller är det någon som vet vad en metoritarena är???

Bara några av mina hundra uppdateringar under gårdagen....SUCK!
                                                                                     bloglovin


Kommentarer
Postat av: JoHannah

Jag brukar inte kommentera så ofta, men jag läser =) Din blogg är så härlig för du bjuder verkligen på dig själv! Ha en fortsatt fin söndag./Johanna

2011-10-09 @ 12:37:43
URL: http://rockbarnet.blogspot.com/
Postat av: Åsa

Tack snälla! Vad glad jag blir :)

2011-10-10 @ 11:27:38
URL: http://asahoffman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor