I just called, to say, I love you...........

Varje dag när jag håller på att lägga Nino för att sova middag, så ringer telefonen. Oftast är det Jonas som ringer, och varje dag säger jag till honom att inte ringa just den tiden, för antingen så är det mitt i läggningen, eller så väcker det Nino precis när han har somnat.

Idag var det samma sak.

Exakt klcokan 11:28 ringde mobilen, jag hade som tur var sänkt ljudet, men jag sprang ut till köket för att svara.
Jag hann inte.  Jag försökte ringa upp, men då var det upptaget. Då hör jag hur det ringer på hemtelefonen...NEEEEJJJJ!!!!!

Vad gör han?? tänker jag. Är han helt galen, nu väcker han ju Nino, hemtelefonen ringer ju jättehögt!

(Tänk er gärna in i situationen, där jag försöker vara så tyst som möjligt, står i köket, och hör RIIIINNNG!! RIIING!!! med panik spinger jag i på kontoret och ser ut ungefär som i en tecknad film med mattor som rullar ihop sig under fötterna och det tar en evighet att ta sig från köket till kontoret)


Jag lyfter på luren och halvskriker.....NEJ NEJ NEJ!! Vad gör du? Du VEEEEET ju att Nino sover vid den här tiden, jag säger det ju till dig varje dag!!!

"-Jag veeeeet............Förlåt. säger Jonas. Men jag kunde inte hålla mig. Jag var bara tvungen att ringa och säga hur mycket jag älskar dig."

Ja, hur ska man kunna vara arg då? :)

                                          Min underbara make....Jag älskar dig också! ♥
                                                                                                   bloglovin


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hei,kan jeg takke for komentaren?bra det,svar i din så spør jeg i den samme:)

Har du blitt kvitt plagene i din hand?måtte du operere tommelen?

2011-10-07 @ 18:10:45
Postat av: Melissa - Mamma Till Vincent&Linus

neh gu va sött de är äkta kärlek de <3

2011-10-07 @ 19:21:43
URL: http://OoOMelissaOoO.blogspot.com
Postat av: Fnulan

Man kan inte vara arg alltid!!! Håll hårt i honom du!

2011-10-07 @ 20:06:39
URL: http://fnulan.se
Postat av: Klara

Åh, vad gulligt!

2011-10-07 @ 20:22:04
URL: http://argaklara.com
Postat av: Silla

Han visste precis hur han skulle ta dig så du inet skulle bli arg.. ;-))

2011-10-08 @ 23:52:00
URL: http://sillas.blogg.se/
Postat av: Åsa

Till anonym längst upp: Nej, tummen har inte blivit bättre. Det går dock upp och ner, men troligtvis behöver jag inte operera. Ska in på ytterligare undersökning och sjukgymnastik längre fram i höst, får se vad som händer då. :)

2011-10-10 @ 11:29:25
URL: http://asahoffman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor