En bild säger mer än tusen ord. Befinner o...

imag0152 (MMS)

En bild säger mer än tusen ord. Befinner oss uppe i Ljusdal där vi hälsar på svåger med familj. Har haft en jättemysig dag med fika o shopping, nu bär det av till Ramsjö och Oppigårn! Ikväll blir det nog en o annan öl. :) Vill påminna er om mina tävlingar! Sista chansen att tävla om en parfym och chans att vinna konsertbiljetter. Sen har jag även en tävling där ni kan vinna valfritt tandsmycke. Klicka på pågående tävlingar för att vara med!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Hej! jag hade glömt att länkadig i ett inlägg på min blogg, men nu är det gjort!! :))



Vill verkligen vinna!

2011-10-01 @ 20:45:07
URL: http://basuto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor