Dubai!

God morgon!

Igår kväll satt vi hela familjen och letade efter en resa....vill VILL ju verkligen komma iväg nånstans, och nu är ju enda chansen att få göra det när Naomis pappa är borta i 3 veckor.

Hittade en resa som lockar väldigt mycket måste jag säga. Dubai!
Låter ju som rena drömmen.
Soligt och varmt, långa sandstränder, svajande palmer, massor av shopping och god mat.

Är det någon som har varit där som kan ge lite råd och tips?

Hittade en någorlunda billig resa via en sida som heter supersavertravel.se. Har ni testat den och vet om den är bra? Blir ju nästan lite skeptisk när något är för bra för att vara sant...

För övrigt, vad händer idag?
Jo, får väl spendera större delen av dagen åt att byta lösenord på varenda sida jag har, eftersom någon tydligen har roat sig med att hacka en massa konton....känns ju som något jag hade tid och lust med...NOT!



                                                                                               bloglovin


Kommentarer
Postat av: Alexandra

ÅK TILL DUBAI! Det är en såndär "once in a life time"-resa varenda en borde göra! haha. Jag känner massor av personer som brukar hitta sina resor på just dendär sidan och dom säger att den är skitbra och pålitlig, så jag säger bara ÅÅÅÅK! :D

2011-10-26 @ 12:54:39
URL: http://alexandrawiiikman.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Jag och min sambo bodde i Al Ain(ca 1-1/2 timma) från Dubai mellan 2008-2010.

Jag gillade verkligen den staden. Massor av shopping, my c k e t att titta på gammalt som nytt.

2011-10-26 @ 17:33:08
URL: http://minamerikanskaresa.blogspot.com/
Postat av: Håkan

Jag har nu bott i Dubai sedan 2005.

Det är en superhäftig stad! Passa på att komma hit nu. Staden har stannat i tillväxt och kommer aldrig att hämta sig efter fastighetsbubblan sprack. Nedre foto är en reklambild för Dubailand som aldrig kommer att bli av.

Men staden är värd att besöka.

Se även min dotters blogg www.amandafalk.se

2011-10-27 @ 19:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor