Åhhhh! Men fatta då!!!

Emellanåt så händer det att jag och min man sitter här hemma en lördagkväll, dricker några öl, söker musik på youtube, och pratar gamla minnen till låtarna.

Igår var en sån kväll. När det var min tur att välja låt, så lät det så här:

Jonas: "Vilken låt vill du höra?"

Jag: " A, men, ta den där låten med dom"

Jonas: "Vilken?"

Jag: " A men åhhh, du vet vilken jag menar!"

Jonas: "Nej...hur ska jag kunna veta det?"

Jag: " Ja men, den låten....med DOM!"

Jonas: "Ja men vilka dom?"

Jag: "Den där....som vi lyssnade på när vi var där...."

Jonas: " Vart då där?"

Jag: "Ja minns inte??? Men vi satt där och så lyssnade vi på den...minns du inte?"

Jonas: "Nej"

Jag: "JOOOOO!!! Men  åhhhhhh! Du vet ju vilken jag menar!!!! "

Jonas: " Hur ska jag veta det? Hur går den då?"

Jag: "Jag kommer inte ihåg....men du hade den som ringsignal en gång..."

Jonas: VA?! Jag har inte haft nån låt som ringsignal på många år...?"

Jag: "Nej men det var länge sen....vi var ju där...åhhh, men fatta då!!!"

Jonas: "Du måste ge mig nåt mer."

Jag: " Men de heter nåt....."

Jonas: "Ja, jo......"

Jag: "Typ...The ladies"

Jonas: " ? "

Jag: " The Divas? "

Jonas: " ? "

Jag: " The Hives " (hihihi the hives :) )

Jonas: " Aha, du menar den här! "

                           

                                     Jag: "Ja! Det var ju den jag sa....The outfields, your love!"

                                           Varför fattade han inte det med en gång???

                                                              Åhhh, karlar......

                                                                                     bloglovin


Kommentarer
Postat av: Millah - väntar första barnet ♥

Herregud vilka minnen som ploppade upp nu när jag hörde den där låten.. Underbart! Kram

2011-10-09 @ 17:41:26
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Fröken M

haha... men herregud, hur kunde han INTE fatta det ;)

Sånna kvällar är hur som helst super mysiga oavsett om man sitter hemma och häckar eller hänger ute på stan ! kram

2011-10-09 @ 19:10:59
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Johanna

Inga rynkor.... passa på och tillbringa helgen på spa :)

2011-10-09 @ 19:23:04
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Twins

=)

Postat av: Jennie & Fröken Flis

hahaha! dumma karlar som aldrig fattar ;D

Och du, bästa låten ever, jag totalÄLSKAR den!

2011-10-09 @ 22:06:11
URL: http://jenniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor