I'm lovin it? Expect the unexpected?

Min blogg är en salig blandning av allt möjligt.
Det finns humor, kärlek, allvar, vardag och debatt. 

Ibland när jag skriver om allvarliga ämnen, så som vårdnadstvisten, eller andra känsliga ämnen, så känner man sig väldigt utlämnad. Särskilt när man får elaka kommentarer eller glåpord från läsare. Av någon anledning så är det ju så att man tar åt sig mer av den negativa kritiken än av den positiva.

Ibland känner jag att jag borde sluta skriva om saker där jag lämnar ut mig själv för mycket och blir personlig....bara hålla mig till den där gulliga lilla mammabloggen med söta bilder på barnen och roliga episoder.
Då skulle jag vara trygg. 

Men det är inte riktigt jag.

Jag startade min blogg från början för att jag ville skriva av mig om saker. Om allt. Jag står för det jag sklriver, även om jag ibland får ångest över det...jag tror inte att jag skulle kunna sluta skriva om det som berör mig, för då skulle jag känna mig falsk. Jag är ju den jag är och tycker det jag tycker.

I vilket fall som helst, nu när jag börjar bli en riktig stor bloggare, (vadå? Det är jag väl???) så behöver jag ju en slogan.

Ni vet, så som Lady Dahmer kallar sig Postpatriarkal Genushäxa
Eller Spiderchick kallar sig bloggvärldens Chic(K)aste Mama!
Underbara Clara har ju Alternativet du älskar

Ja, ni fattar.
Så nu ber jag om er hjälp att komma på en bra slogan åt mig. Jag har ju we will never walk alone, men den säger inte så mycket om min blogg egentligen...jag behöver nåt som står för mig. Det jag skriver om.

Så kom igen, vi gör det här till en minitävling, den som kommer på den bästa slogan vinner en länkning. :-)


                     
                                                    Kom igen nu, tänk så det knakar!
                                                                                                                



Kommentarer
Postat av: Silla

Jag fasnade för din blogg för att du är som du är.. Att du skriver om allt, svåra stunder och glada stunder.. Jag tror att vi läsare som fasnat här inne har fasnat just för det och inte bara gullipullli bilder ;-)



Slogan är jag super såliga på så det får du ingen hjälp ifrån mig...

2011-11-24 @ 13:57:38
URL: http://sillas.blogg.se/
Postat av: LILITH - Borderline & mamma

Jag har samma fundering på ett ungefär. Fast först måste jag komma på inom vad jag ska nischa (hur f*n stavas det) mig inom. Mammabloggar finns det ju i tusental.

2011-11-24 @ 14:00:04
URL: http://lilith.se
Postat av: Anonym

Min verklighet- take it or leave it! Typ...;-) INGEN SPAM!

2011-11-24 @ 18:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor