Turturduvor

imag0317-1-1 (MMS)

Hade en jättemysig kväll i Stockholm med min man igår. Vi käkade god middag på Fridays, sen tog vi några öl på en engelsk pub vid stureplan, men vi gick tillbaka till hotellet redan vid elva o slocknade till tvn. Jag mådde inte helt hundra så bristen på partaj beror INTE på hög ålder Så jag avstår tacksamt från alla kommentarer åt det hållet. Mysigt var det i alla fall, vi pratade gamla minnen och njöt av varandras sällskap. Känner mig som nyförälskad i min man nu, får bli fler egenkvällar framöver...:) Nu styr vi kosan mot Åmål och vår efterlängtade lilla Nino.


Kommentarer
Postat av: Helene

Så mysigt ni ser ut att ha haft det. ¨Sånt behövs för att man ska orka. Gick det andra bra som ni skulle göra då? Kram

2011-11-20 @ 12:33:21
Postat av: Cissi

Mysigt :D

2011-11-21 @ 10:40:10
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Åsa

Helene: Ja, det gick bra. Har stora förhoppningar men tar inte ut något i förskott....

2011-11-21 @ 12:32:18
URL: http://asahoffman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor