Tank att man springer pa folk man kanner har nere i Dubai!

Hej o ha o aloha.....eller vad man nu sager har nere...jalla jalla kanske :)
Visst blir det bra nar det inte finns de tre sista bokstaverna) Naja, ville bara hoppa in har och skriva att vi lever, flygresan gick bra, och vi ar nu framme i underbara Dubai.
Dagen idag har vi spenderat mestadels i shoppingcentret, men aven en visit vid poolen har hunnits med. Det ar ca 30 grader ute dygnet runt, sa vi fryser inte :-)
Maste bara beratta en helt sjuk grej som hande pa flygplatsen igar!
Vi hade precis stigit av planet, klockan var ca 2 pa natten har, och vi stod i en lang k; for att visa passen. Plotsligt kommer nagon fram och knackar mig pa ryggen och sager:

"Hej Asa!"
Jag vander mig om och dar star en gammal skolkamrat fran Lysekil!! Helt otroligt, vada att det ar en liten varld?!
Hinner inte lagga ut nagra bilder idag, for vi ska strax ga och lagga oss...klockan ar halv elva har, men jag kom inte i sang forrans halv sex i morse sa jag ar lite trott....ska forsoka fa in nagon bild imorgon, men da ska vi forst ligga pa beachen hela dagen.
Ahhhhh....livet e gott!

Kommentarer
Postat av: filippa

Hej! Fin blogg! ;)

Vilket program har du gjort din header i? :)

2011-11-05 @ 12:51:16
URL: http://cutieemusicphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor