Kaotisk start på vardagen

Dagen börjar med att Jonas telefon ringer klockan 7.00, och han inser att han har försovit sig nästan en timme.
Han flyger ur sängen, klär på sig och sticker ut till sin bil. Det dröjer ca 10 minuter, sen kommer han in igen. Bilen startar inte!

Han får vänta på Naomi, och sen ta min bil efter att han kört henne till skolan. De kommer iväg vid 8.
10 minuter senare återvänder de igen. Då har Jonas glömt alla sina verktyg i sin arbetsbil. Nu blir både han och Naomi försenade till skolan/jobbet första dagen efter semestern.

Nu är jag totalt låst idag utan bil, men det gör inget. Eftersom jag fortfarande är förkyld med feber, så ska jag nog göra som Nino gjorde. Gå tillbaka till sängen och sova!

Kan behöva lite uppvilning efter semestern. 

                                                                                                                    


Kommentarer
Postat av: Maria - Bloggdesigner

Vilken söt bild <3

2011-11-14 @ 11:45:38
URL: http://photographybyristo.blogg.se/
Postat av: Jennie ♥

så söt bild :D

2011-11-14 @ 12:45:07
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor