Har precis upplevt den värsta flygresan i ...

imag0307 (MMS)

Har precis upplevt den värsta flygresan i hela mitt liv! 2.00 i morse (Dubaisk tid) så lyfte flyget, och vi landade 7 timmar senare, alltså kl.6.00 imorse..av dessa timmar så skrek Nino ca 4 timmar. jag menar inte gnällde, utan gallskrek! Hysteriskt! Det var så illa så vi gick spendera större delen av flygresan inne hos flygvärdinnorna. När han väl sov korta stunder så vågade jag inte röra mig, utan satt helt stilla med ont i kroppen, trött o frusen...i sju timmar. Trodde jag skulle få många onda blickar vid avstigningen, men istället kom flera stycken fram och frågade vad som var fel och visade mycket empati. Som om inte detta var illa nog så var jag jättedålig o förkyld, och Jonas hade så ont i magen så han höll på att svimma. Blir troligtvis akuten när vi kommer hem. Nu ska jag sova, har varit vaken sen klockan sex....igår morse! (bjuder på en bild på en trött mig utan solbränna med glasögon...inget ni kommer få se ofta)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gott att veta att ni är tillbaka i Sverige! Men annars var det inte så positivt. Vi höres senare. Kram.

2011-11-11 @ 10:55:42
Postat av: ENDENISE - Mamma till 2 i December

O nej, vad jobbigt :( Usch vad jag lider med er. Aldrig kul nät ens lilla bara skriker och skriker.

2011-11-11 @ 13:06:44
URL: http://endenise.se
Postat av: spiderchick

nämen fy :-( stackars liten. Och stackars dig (japp mammor får också medkänsla) Skönt att folk var förstående. Vad kan man göra liksom?

2011-11-11 @ 21:26:27
URL: http://spiderchick.nu
Postat av: Silla

Stackare...



Finns inget värre att lyssna på i ett plan och det värsta är när det är ens egna lilla krabat.. Man är helt maktlös ..



Ni får ta helgen o krya på er och sova så gott ni kan.. Hoppas någon snäll själ kan komma o hjälpa till så du får sova några timmar i streck..

2011-11-12 @ 14:57:51
URL: http://sillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 Humor